torsdag den 16. juni 2016

Næst sidste dag





                         Det har været et par hektiske sidste dage, med fuld knald på, og jeg har haft mine dage fulde med enten skoleopgaver eller arbejdsopgaver. Min tid her på finax gik enormt stærkt, og jeg har været enormt glad for at opleve firmaet indefra. Jeg kommer til at savne mine gode kollegaer som ikke har været andet end venlige, og imødekommende til det sidste.

Min kontaktperson, Magdalena, fyldte i fredags 50 år, og idag tog vi en frokost på sofiero slott, som var en helt overdådig buffet. Min afslutning er på mandag, og jeg har fridag i morgen, så det er bare at nyde den sidste tid. Jeg håber jeg har fået lidt kontakter til et evt bachelor projekt med en af produktudviklerne.







Det var et helt fantastisk slut på ugen, og jeg håber jeg en dag får så gode kollegaer i virkeligheden :) ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar