torsdag den 28. april 2016

Vareprøver til kontoret i stockholm




                   Idag var super spændende, vi skulle ud på lageret med indkøbsvogn og hente de ingredienser, som ikke allerede var i køkkenet, og blande dem sammen til 5 forskellige müslier, som senere skulle sendes som prøver til et kontor i Stockholm.


Jeg skulle selv stå for, at veje og blande de forskellige ingredienser efter opskrifterne, hvilket jeg synes var en god opgave med stort ansvar, idet der skulle vejes nøjagtigt af og tages højde for forskellige allergener i de forskellige blandinger. Det var en spændende øvelse da jeg fik arbejde med de forskellige ingredienser, som er vigtigt for mit eget arbejde senere, med at lave min egen müsli. Jeg fik lidt tid sidst på dagen til at lave mine læringsmål færdige og skrive logbogen.



Det er så dejligt at der er gratis frugt, brød og kaffe til rådighed, som man kan spise i løbet af dagen. Idag tog jeg youghurt med, så jeg kunne nyde en af de mange müslier de tilbyder deres medarbejdere at spise gratis gennem dagen. Det er ret dejligt når det er sent på måneden og jeg ikke endnu har modtaget mit Erasmus stipendie :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar